Samohipnoza je pot do vaših ciljev

samohipnoza

Doseganje višjih ciljev, večja samomotivacija, samozaupanje in iskanje priložnosti za krepitev in pridobivanje novih znanj so področja, h katerim vsi stremimo. Pri tem nam lahko pomaga samohipnoza, ki nam pomaga pri usmerjanju naših misli.

Kaj je samohipnoza?

Samohipnoza vključuje visoko stopnjo usmerjenosti  v neko dejavnost, medtem ko sami sebi projecirate predloge o možnih načinih dosege lastnih ciljev. Gre za samostojne postopke, s pomočjo katerih lažje nadzorujete svoje misli in odzive, medtem ko uživate fizične in emocionalne koristi sprostitve. Slednja namreč predstavlja eno od glavnih tehnik samohipnoze.

 

sproscanje

 

Bistvo je v načinu razmišljanja, ki posameznika postavi v pravilen okvir misli. Ko ste namreč usmerjeni in motivirani, da dosežete cilj, bistveno bolje izkoriščate svoje sposobnosti – govorimo o vrhu osebne moči. Uporaba teh virov moči za učenje novih spretnosti na bolj enostaven način, večja ustvarjalnost, večja toleranco na bolečino ter pridobivanje večje mere samozaupanja in samozavesti so le ene izmed številnih koristnih vrednosti samohipnoze.

Gre torej za usmerjenost na samega sebe, večjo motivacijo samega sebe, večje samozavedanje in najboljši možen način izkoriščanja naših veščin in znanj. Pomen samohipnoze je torej v razvoju in uporabi naših misli na ciljno usmerjen način.

Kje so podobnosti in razlike med samohipnozo in meditacijo?

Meditacijo in samohipnozo ljudje pogosto enačijo. Tudi v resnici sta si tehniki zelo podobni, saj obe vključujeta vstop v mirno in sproščeno stanje. Pri tem imajo ljudje pri samohipnozi v mislih lasten cilj, nekaj, kar želijo izboljšati pri sebi ali v svojem življenju. Pri meditaciji pa tega specifičnega cilja ni. Prav tako obe tehniki omogočata izboljšanje in spodbujanje fizičnega in mentalnega zdravja na podoben način.

Kako doseči samohipnozo?

Posamezniki, ki se odločijo za preizkus tehnike, se običajno obrnejo na strokovnjake, ki samohipnozo dobro poznajo in že dlje časa uporabljajo. Tehnika je popolnoma varna, ključno je zavedanje, da imate nadzor nad njenim izvajanjem vi sami in ne terapevt oziroma strokovnjak.

Med glavne prednosti samohipnoze sodi dejstvo, da jo lahko izvajate povsod. Ker jo subjekt izvaja sam, čuti večji nadzor nad situacijo (tudi če je prisoten strokovnjak). Če je pri terapiji prisoten strokovnjak se samohipnozo doseže hitreje, terapevt pa lahko subjekt usmerja k bolj koristnim predlogom.

Koraki samohipnoze so sicer običajno sledeči:

  1. Najprej poiščete sproščen, miren prostor, kjer se boste dobro počutili.
  2. Sledi sproščanje, ki poteka preko različnih sprostitvenih tehnik (na primer progresivne relaksacije mišic).
  3. V misli povabite svojo idejo, cilj, predlog (na primer: izboljšanje samozaupanja, prenehanje s kajenjem, premagovanje strahu, izboljšanje spanca)
  4. Vrnite se nazaj v stanje zavedanja.

 

Theme: Overlay by Kaira