Optimizacija spletnih strani za vaš uspeh na internetu

optimizacija spletnih strani

Splet je postal prostor, kjer se dobesedno odvija velik del našega življenja – na njem kupujemo, brskamo za različnimi storitvami in dejavnostmi, klepetamo s prijatelji in še mnogo več. Predvsem pa je internet postalo zelo pomembno orodje pri oglaševanju. Za uspeh le tega pa je nujna pravilna optimizacija spletnih strani. Gre za skupek različnih postopkov, ki ključno vplivajo na pojavnost spletne strani na visokih mestih v iskalnikih. Višje kot se uspete uvrstiti, bolj kredibilni izpadete in uporabniki posledično raje klikajo na iskalni zadetek, ki jih pripelje do vaše strani.

Vendar pa mora biti optimizacija spletnih strani izvedena strokovno in upoštevajoč številne tehnične zakonitosti, saj sicer ne boste dosegli želenega rezultata. Zato je zelo pomembno, da za izvajanje SEO optimizacije izberete zaupanja vredno podjetje, ki se lahko pohvali z veliko znanja in s pestrimi delovnimi izkušnjami.

Kaj je SEO optimizacija spletnih strani?

Preden si ogledamo ključne korake, ki pripeljejo vašo spletno stran do vrhunske pozicije v Googlovem iskalniku, razčistimo, kaj sploh predstavlja pojem optimizacija spletnih strani:

  • Optimizacijo spletnih strani lahko označujemo s kratico SEO, ki v angleščini pomeni Search engine optimization. Glavni namen optimizacije spletnih strani je izboljšanje uvrstitve spletne strani v iskalniku Google. Cilj je seveda priti med prve najboljše zadetke, ki se uporabniku izpišejo po vpisu določenih ključnih besed, ki so pomembne za poslovanje dotičnega podjetja.
  • Sama optimizacija spletnih strani predstavlja poseben postopek, ko določeno spletno stran pripeljemo do TOP pozicije oz. pozicij v iskalnikih. Za večino naročnikov je najbolj pomembno, da dosegajo visoko uvrstitev v iskalniku Google. In zakaj ravno dotični iskalnik? Kot verjetno veste, je Google najpogosteje uporabljen iskalnik, ki se ga poslužuje več kot 77% vseh uporabnikov spleta. Ostali iskalniki so tako v primerjavi z Googlom precej nepomembni in dobesedno zanemarljivi.

Ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate, boste s pomočjo kakovostne spletne optimizacije veliko lažje dosegli zavidljive poslovne rezultate. Več prometa na strani s seboj namreč prinese tudi večji promet.

Ključni koraki za visoko uvrstitev spletne strani

Za doseganje visokih pozicij na Googlu boste potrebovali kakovostno spletno stran, ki je hkrati tudi ustrezno SEO optimizirana. Obstaja sicer več različnih načinov, kako se lahko sama optimizacija izvaja, vendar pa je potrebno vedeti, da so le redki izmed njih dejansko tudi učinkoviti in odobreni s strani Googla.

Čeprav ste o spletni optimizaciji morda veliko prebrali pa vam, v kolikor niste strokovnjak na tem področju, njeno samostojno izvajanje odsvetujemo. Napačno izvajanje postopkov lahko namreč naredi več škode, kot koristi. Slednjo zato raje zaupajte izkušenemu pizvajalcu oziroma podjetju. Ta bo namreč učinkovito in celostno izvedel vse spodaj naštete korake, vam pa postregel z zavidljivimi rezultati:

  1. Pregled obstoječega stanja spletne strani: vsak projekt, ki se ga loti strokovnjak, mora biti dobro in strateško načrtovan. Zato se v prvem koraku vedno preveri obstoječe stanje same spletne strani in na podlagi analize zasnuje projekt optimizacije. Zelo pomembno je, da se poišče vse napake, ki jih je potrebno odpraviti in naredi ustrezno strategijo za naprej. Optimizacija spletnih strani namreč ni zgolj enkratno dejanje ampak gre za vrsto storitev, ki se morajo ves čas aktivno izvajati.
  2. Analiza ključnih besed: verjetno gre za najpomembnejši korak spletne optimizacije, saj je od pravilno nastavljenih ključnih besed odvisno, ali se boste pojavljali visoko v iskalnikih ali ne. Vsaka dobro opravljena optimizacija spletne strani temelji ravno na kakovostni analizi ključnih besed. Te morajo biti v skaldu s poslom naročnika, uporabniki pa jih morajo dejansko tudi vpisovati v iskalnik.
  3. ON-site optimizacija: gre za posebno obliko optimizacije, ki zajema samo spletno stran. Ta mora slediti točno določenim ON site pravilom, ki so predpogoj za visoka uvrščanja na Googlu. Med pomembnejše kriterije, ki določajo dobro spletno stran so hitrost delovanja, urejeni URL-ji, naslov spletne strani, ustrezno urejeni meta opisi, zanesljivost strežnika, uporabna vsebina in drugi.
  4. OFF-site optimizacija: ta vrsta optimizacije vključuje ustvarjanje zadostne količine zunanjih povezav, ki jih Google jemlje kot garancijo za kakovost vaše spletne strani. Poenostavljeno ti pomeni, da večkrat kot vas omenjajo na drugih spletnih mestih, bolj kredibilni ste. Več zunanjih povezav kot imate, višje se bo vaša spletna stran pojavljala med zadetki.
online marketing
Optimizacija spletnih strani

SEO optimizacija kot orodje za poslovni uspeh

Kot smo že omenili, optimizacija spletnih strani ni zgolj enkratno dejanje, ki pripelje do odličnih rezultatov. Prav nasprotno – gre za tek na dolge proge, ki zahteva dosledno izvajanje različnih dejavnosti, ki kot celota vodijo do zastavljenih ciljev. Čeprav gre pri SEO optimizaciji za dolgotrajen proces, pa ta na vašo stran prinese enega najbolj kvalitetnih obiskov, kar jih je dandanes sploh mogoče dobiti na področju spletnega marketinga. Govorimo namreč o organskem obisku, ki je vreden veliko več kot promet, ki na spletno stran pride iz oglasov (npr. Ad Words). Kdorkoli trdi drugače, vas zavaja in mu ne gre za zaupati.

S pomočjo SEO optimizacije pa ne boste pridobili zgolj spletnih obiskovalcev, ampak boste pozitivno prispevali k povečanju prodaje in nenazadnje gradili na prepoznavnosti lastne blagovne znamke. Lahko bi celo rekli, da SEO predstavlja kratico, ki je danes postala ključ za uspeh vašega poslovanja.

Theme: Overlay by Kaira